Tämän viikon Inspiroidu haasteena oli piilotettu journaling. Minulle tämä aihe oli todella vaikea (täytynee tunnustaa etten ikinä ennen ole sellaista tehnyt xD). Enkä ole vieläkään päättänyt tykkäänkö sivusta... Mutta nyt kuitenkin julkaisen sen kun on se jo alkanut vaikuttaa ihan siedettävältä kun olen sitä pari päivää katsellu. :-)

1776340.jpg
Lilli on minun suloisistakin suloisin kissa.:-)

Minähän voitin pari viikkoa sitten Inspiroidu-blogin arvonnan. Tällä viikolla tuli paketti ja se on IHANA! Kaikken parasta siellä on Basicgreyn 6x6" archaic-paperilehtiö! Just noita papereita olen ollut ostamassakin, mutta en vaan ole saanut aikaseksi tilausta. Ja Basicgrey on muutenkin mun lemppari paperin valmistajista tällähetkellä.:-) Paketissa oli myös siirtokuvia, nauhoja, leima, nappeja, tag-lehtiö ja minialbumi eli tavaraa ihan hurjasti.:-)

1776320.jpg
Inspiroidu-blogin arvontavoitto