Tämän viikon Inspiroidu-haaste etsi koukutuksia. Minä olen koukussa agilityyn. Suurin yksittäinen syy miksi minulla on koiria on agility. Rodunkin olen valinnut osittain siten että se olisi mahdollisimman hyvä agilityssä sekä samalla täyttäisi muutkin toiveeni.

Agility on laji joka vaatii 100% keskittymisen niin treeneissä kuin kisoissakin. Monesti olen mennyt pahalla tulella treeneihin, mutta siellä pahatuuli haihtuu kun tekemisiinsä joutuu keskittymään täysillä ja kaiken lisäksi agility on hauskaa! Eihän se kaikki aina positiivista ole, vaan välillä tulee myös epäonnistumisia, turhaantumisia ja epäuskoa. Mutta kun mitään muita kuin positiivisia tunteita ei voi näyttää koiralle, niin siinä olen oppinut itsehillintää ja se on hyvä vastapaino tulisuudelleni. Lähes aina treenien jälkeen huomaa oppineensa jotain uutta ja sitä sitten pohdtaan treenikavereiden kanssa ja itsekseen. Olen 100% koukussa.Nauru

1238951859_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 

"Koukussa agilityyn"-tekstin ympärille piirtelin esteitä kuten ne piirrettäisiin ratapiirroksiin. Mustat koirat ja tyttö on siirtokuvia (muistaakseni BG). Kirjaimet American Craftsin Getty. Valokuvat on ystäväni ottamia kun itse olin Nerin kanssa kisaradalla.